Frågestunden är avslutad!

Svarar på några frågor!

vilken är din favoritfilm?
Svar: Jag har nog ingen!
vilken är din favoritglass?
Svar: Jag älskar all glass! <3
vilken är ditt favoritshampoo?? ;)
Svar: Vet inte vad de heter ! XD
är du kär i nån?
Svar: kanske.......
hur många förhållanden har du haft?? ;D
3-4 tror jag ..
vem är din bästis?
EmYl, Tildiii, Celicee, Fellii och mååååånga fler <333
vem är din beestisfeestis? ;)
SVar:Emilia felicia och tilda !
är du smart?
Svar:Beror påå! :)
vad vill du ha på morgonen när du fyller år?
Svar:En tårta om inte det , Kläder!
hur lång är du?
svar InGen aning!
hur många djur har hela din familj?
Svar: 5 djur!
vilken smiley gör du offtast?
Svar: :)- :D
Vad gillar du mest:
Svar: men min ponnyhest !
tårta eller glass?
Svar: Glasssssssssss
vatten eller mjölk?
Svar: jag älskar mjölk <33333
Frasses eller Max?
Svar: Max
dator eller tv?
Svar: DAtor
bolibompa eller disney? ;)
Svar: Disney!
häst eller ponny?
Svar: jag tycke om båda ! men ponny är nog roligast :)
hoppning eller dressyr?
Svar: Båda!
tävla eller träna?
svar BÅda!
och den sista!

att blogga eller rida??
Svar:Bååda!

// amandacarlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0