Hoppträningen




Lite bilder som Tilda fota :)

Jag är ganska nöjd med träningen igår , han var super fin när vi hoppade fram och allt men när vi kom till kombinasionen (min fiende) så kom vi lite fel så han hoppade nästan stilla stående, så klart tog vi om den och då flög jag av! Jag fick bommen på svanskotan men det gick ganska bra .
Jag hoppade upp igen och tog det igen då gick det bra 1 gång men sedan så hände det igen fast på ett annat hinder , då slog jag mig lite mer . Jag typ vred om knät ganska ordentligt så idag har jag haft ganska ont men its no big deal :D han stannade ju bara för att han märkte att jag vart rädd och osäker .. Han var ganska lång och jag kunde inte hålla ihop han för att han vart så stark men det blir lite missförstånd ibland ellerhur? :)Det är ju av misstagen man utvecklas och lär sig....Hatar kombinationer..

Mee gusta Lordennnnn

// amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0