lök kan vi ju inte ha

Tjatja bloggen!

NU är det jag, jag och absolut ingen annan som skriver. Det känns så förundransvärt och fräsigt att få vara en del av philadelphiafisken Emilias liv.

Ibland är Emilia snäll, och när hon inte är snäll så är hon dum.

Igår såg jag en colaflaska och en virvelvind i vattnet på en mordplats, det var en händelse jag kommer att bära med mig resten av livet. Bra då vet ni det. Nu kan ni anteckna lite. TACK

Vill ni höra mer och mig och mitt händelserika liv? Smsa eller ring då 112, fast enklast blir nog att lämna en kommentar.

Vi hörs förhoppningsvis inom en snar framtid ifall ni vill alltså, puss & kram!

/ En än så länge anonym philadelphiafisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0